Bandet har tidligere levert sin første utgivelse til Metal Norge og fikk den gang 6/10 i score hos Eirik. Jeg har ikke mulighet til å sjekke stort av denne utgivelsen, selv om den sikkert er å oppdrive på nettstedet deres, men må jo absolutt si at det er ett par lovende herrer som står bak ny demoen...

Wrath Attack har en liten historie selv om dette kun er demo nummer to. Førstemann i rekka ble født i 2008 under navnet «Bringing Out The Thrash» og inneholdt bare to låter. Denne gang så er det duket for hele fem låter hvorav sistesporet er en Kvikksølvguttene coverlåt. Det virker som det er Jan som egentlig var drivkraften både før og etter at først demo ble sluppet, og skal vel ikke klage på det, men kan virke som om Martin har såpass stålkontroll at han egner seg godt bak Mapex trommesettet og som trommis i bandet.

Til å være thrash så skal jeg ikke sette meg i det «dypere hjørnet» å ødelegge alt. Det finnes riktignok jævlig mye dårlig thrash på denne jord, men Wrath Attack er vel ikke det dårligste som har kommet forbi. Det finnes verre, og takk nissefar for at jeg fikk denne. Jan og Martin virker som karene med kontroll på spakene og man får etterhvert satse på at det kan bli ett aldri så lite band å se på en plakat i forbindelse med live spilling etterhvert. Kunne vært festlig å sett live med en pils i hånda, men foreløpig så stiller jeg meg i samme retning som tidligere skribent Eirik gjorde og gir samme karakter.

Håper dette forblir ett levende prosjekt i årene som kommer. Gratis å laste ned fra hjemmesida (link på venstre side)
6/10

Asgeir (Metal Norge)