Norske Wrath Attack er en ganske ny affære, men har allerede smørt ihop pseudonymer, logo, hjemmetegnet cover og et par låter.

Det går i thrash her, som tittelen på demoen indikerer, og å kalle det blackthrash er ikke å ta det for langt. Disse låtene er spilt inn på øving, og dermed er ikke lydkvaliteten helt på topp. Den er dog mye bedre enn man kanskje skulle tro på forhånd. Lydbildet er akkurat passe skittent, og kler musikken ganske godt. Første låt ut, Anthems of Anger, er en ganske sint affære. Ikke så overraskende kanskje. Riffene er tøffe, og det lukter litt norsk blackthrash av hele låta.

Andre låt ut er blitt favoritten min, og fungerer også som tittelspor. Den er ikke like aggressiv som Anthems..., men har litt mer groove og fungerer alt i alt bedre. Jeg synes det lukter litt Aura Noir og Kreator av noe av det her, og det er jo fine referanser å ha på Cv'en. Vokalen er gjennomgående god gjennom begge låtene, og passer godt med musikken. Også det musikalske fungerer godt. Gutta finner ikke akkurat opp kruttet, men det er uansett god thrash de leverer her. Rytmeseksjonen høres stødig ut, og gitarene leverer tøffe riff på rekke og rad. Jeg kunne godt tenkt meg enda litt mer brutalitet i musikken, men den kommer nok etterhvert som lyden finpusses.

Disse to låtene fungerer bare som apreitif, og jeg håper bandet har mer på lager om ikke altfor lenge. For de som tror dette er veien, kan låter sjekkes på myspace, og bestiller du demoen i en fart er du kanskje heldig og får med en raff flaskeåpner. Hei hurra!
7/10

Lars Petter Marthinsen (HeavyMetal.no)